Centrum PROMĚNY

Proměňte své tělo, své zdraví, svůj život...

REDUKCE VÁHY - 1. FÁZE (RYCHLÉ HUBNUTÍ)

1. FÁZE - RYCHLÉ HUBNUTÍ

1. FÁZE  - RYCHLÉ HUBNUTÍ

Doba trvání 10 – 30 dnů.

Průměrná spotřeba hotových nebo instantních pokrmů je 4 – 6 ks za den.

Průměrná rychlost hubnutí: 5 – 10 kg /měsíc (v závislosti na velikosti nadváhy a na tom, zda jste žena nebo muž)

V 1. fázi, kdy je jídelníček pro rychlé hubnutí sestaven výhradně z proteinových přípravků (jídel) na hubnutí, dochází k rychlému navození stavu ketózy a k nevětší a nejrychlejší redukci.

Spočívá v úplné náhradě všech jídel instantními bílkovinnými pokrmy nebo hotovými proteinovými jídly, se kterými se povinně konzumují povolené druhy zeleniny (některé v neomezeném množství).

Povolené druhy zeleniny:

Artyčok, baklažán (lilek), brokolice, celer řapíkatý či jiný, cuketa, čekanka, fazolky zelené, fenykl, houby - žampióny, šiitake, hlíva ústřičná a ostatní druhy jedlých hub, chřest, květák, kapusta (i růžičková), lilek, okurka, polníček, pórek, rajčata (max. 1 ks denně), rukola, ředkev bíláŘedkvička klasickáŘeřichaSalát hlávkový, řapíkatý a všechny další druhy zelených salátů, sójové a další výhonky (obilné klíčky, naklíčené mango, čočka, vojtěška - „trikolóra",atp), špenát, tykev, zelí hlávkové i čínské (kysané jen pokud není doslazované).

Zeleninu jíme buď syrovou, ve formě salátu, dochucenou 1 lžící panenského olivového oleje (olej jen 1 x denně), nebo vařenou v páře či podušenou na vodě. V rámci bílkovinné diety solíme dle libosti (spíše více než méně).

K dochucení lze používat de facto všechny druhy sušeného koření, citrónovou šťávu, sušenou cibuli a česnek. Nevhodné jsou však nejrůznější hotové zálivky (jogurtová, bylinková, barbecue, apod), stejně jako hořčice.

Všechny „sladké" potraviny (s výjimkou „sladkých" instantních proteinových jídel) jsou striktně zakázány (včetně ovoce a zeleniny s obsahem sacharidů).