Centrum PROMĚNY

Proměňte své tělo, své zdraví, svůj život...

REDUKCE VÁHY - 2. FÁZE (RYCHLÉ A ZDRAVÉ HUBNUTÍ)

2. FÁZE - RYCHLÉ A ZDRAVÉ HUBNUTÍ

2. FÁZE   - RYCHLÉ A ZDRAVÉ HUBNUTÍ

Doba trvání minimálně 20 dnů, optimálně do doby, kdy je dosáhnuto vytýčeného cíle.

Průměrná spotřeba instantních pokrmů je 3 – 4 ks za den.

Průměrná rychlost hubnutí: 5 – 10 kg /měsíc.

Tato fáze povinně následuje po 1. fázi. Odborný terapeut může doporučit zahájení redukční kúry rovnou 2. fází. Tato méně náročná fáze pak může trvat dlouhodobě (i mnoho týdnů).

Stejně jako první fáze spočívá v náhradě pravých jídel instantními bílkovinnými pokrmy s povolenými druhy zeleniny.

Nově je povoleno 1 „pravé" hlavní jídlo s vysokým obsahem bílkovin a minimálním možným množstvím tuků. Stále konzumujte dostatečné množství povolených druhů zeleniny: dostatečným množstvím konzumované vlákniny podporujete detoxikační proces, který je doprovodným efektem redukce, máte zvýšený příjem vitamínů, minerálů a stopových prvků, zvykáte si na konzumaci zeleniny v dostatečném množství, je důležité, aby vám toto zdravé hubnutí "přešlo do krve" a v obdobném stylu stravování jste pokračovali i po dietě.

Seznam povolených druhů bílkovin na "pravé" proteinové jídlo:

2 ks vejce (natvrdo nebo na hniličku), amur (100 g), candát (100 g), cejn (100 g), halibut, jehněčí či skopová kýta (100 g), kuřecí či kachní játra (100 g), kuřecí, krůtí nebo králičí maso bez kůže, libová či dietní („low fat") šunka (100 g), lín (100 g), mořský ďas, mořský vlk, okoun (100 g), olomoucké tvarůžky neboli tvargle, pangas, platýs, pražma, přírodní telecí řízek (dobře propečený) - 100 g, pstruh, tofu (přírodní, s řasou, uzené,...), tolstolobik (100 g), treska (100 g), žralok

Maso můžete péct bez tuku, nebo osmahnout na pánvi na několika kapkách kvalitního oleje.

Zatím jsou vyloučeny všechny druhy příliš tučných (či příliš kalorických) druhů masa (losos, tuňák, makrela, štika, kapr, mořské plody, vepřové, hovězí, kachna, atd).

K dochucení lze používat de facto všechny druhy sušeného koření, citrónovou šťávu, sušenou cibuli a česnek. Nezapomeňte hodně solit.